AnEmptyHeart

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

ååh! -.-'

Av Rebecca Jakobsson - 28 november 2011 16:26

hejsan! idag åkte jag hem från skolan för att jag mådde så dåligt, min skiit förkyldning! -.-'

ååååååååååååh!!!! får daamp!! -.-' hehe..

men ja.. just nu ligger jag å lyssnar på musik å chillar i min säng, måste vila..

skulle egentligen skriva detta innan, men så råkade jag stänga av.. så jag får skriva om, men orkar inte

skriva det så mkt som jag gjorde innan ;) snart ska vi äta, spagetti å köttfärssås :D <3

nu har jag inget mer å skriva för idag.. eller jo, jag ska va hemma några dagar nu. shiiit skönt! :)


hejdåårå! <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Jakobsson - 27 november 2011 12:02

sorry för att jag inte skrev igår! .. jag är jääätte förkyld! så jag orkade inte sitta vid datorn.. det blev ingen fest igår (n) sry juulia! <3 mådde så dåligt, huvudvärk, ont i halsen, tät i näsan å typ feber.. som vanligt när det är något! -...

Av Rebecca Jakobsson - 25 november 2011 16:29

hajjj!! ÄNTLIGEN FREDAG! jag ÄLSKAR fredagar! har nyss kommit hem! ;D från skolan asså ;p dagen i skolan idag har vart okey! 4/5 toasters ;) ^^ det va soppa på lunchen (n) den va såådär.. men det gick å äta ;3 just nu sitter jag å kollar på fam...

Av Rebecca Jakobsson - 25 november 2011 09:26

helluww! nu har jag a-tid .. rättså tråkigt, men vi får typ göra vad vi vill, så det är okeyy! ^^ det blev ett kort inlägg sist .. det blir inte så långt nu heller ;) jag lägger ut en bild sen! :D hoppas ni gillar min blogg :) jag är ingen fwjåår...

Av Rebecca Jakobsson - 25 november 2011 09:14

heej! ;D just nu har jag matte! (n) tråååkigt! hihi .. vad tycker ni om min blogg? ;) jag gör så gott jag kan ;p nää måste dra ;3 hörs sen, på a-tiden - nästa lektion :D   pössHej! :D ...

Av Rebecca Jakobsson - 24 november 2011 19:31

                på den första bilden är det min hund, Wiggo <3 på andra bilden, så är det till vänster, Noble å till höger Dejo <3 på den tredje, är det min göwlliga tamråtta, han heter Ceasar <3 på fjärde bilden är det min...

Presentation


hejhej!jag är en snäll tjej som älskar hästar och kompisar! :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards