AnEmptyHeart

Direktlänk till inlägg 27 november 2011

sorryy! <3

Av Rebecca Jakobsson - 27 november 2011 12:02

sorry för att jag inte skrev igår! .. jag är jääätte förkyld! så jag orkade inte sitta vid datorn.. det blev

ingen fest igår (n) sry juulia! <3 mådde så dåligt, huvudvärk, ont i halsen, tät i näsan å typ feber..

som vanligt när det är något! -.-' ALLTID! ååh.. har fortfarande ont i kroppen. :/ fast en sak är bra, jag

fick en ny mobil igår :D xperia neo v.. asbra (y) asbra kamera :D det älskaar jag! jag älskar att ta kort!!

ska gå foto linje i gymnasiet. :D . å ha ridning som intresse/fritid . yey! sitter å lyssnar på hangover by

taio cruz i mitt rum <3 den är liite gammal men skiit it! kmr en bild på min mobil sen (yy' ;)

" i gotta hang over! wohooooow!" hahah stava säkert fel men saksamma ;) 

åå, orkar knappt skriva.. heheh..                  bajs.. ahah..;3


hahha, hejrråå! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Jakobsson - 28 november 2011 16:26

hejsan! idag åkte jag hem från skolan för att jag mådde så dåligt, min skiit förkyldning! -.-' ååååååååååååh!!!! får daamp!! -.-' hehe.. men ja.. just nu ligger jag å lyssnar på musik å chillar i min säng, måste vila.. skulle egentligen skriva ...

Av Rebecca Jakobsson - 25 november 2011 16:29

hajjj!! ÄNTLIGEN FREDAG! jag ÄLSKAR fredagar! har nyss kommit hem! ;D från skolan asså ;p dagen i skolan idag har vart okey! 4/5 toasters ;) ^^ det va soppa på lunchen (n) den va såådär.. men det gick å äta ;3 just nu sitter jag å kollar på fam...

Av Rebecca Jakobsson - 25 november 2011 09:26

helluww! nu har jag a-tid .. rättså tråkigt, men vi får typ göra vad vi vill, så det är okeyy! ^^ det blev ett kort inlägg sist .. det blir inte så långt nu heller ;) jag lägger ut en bild sen! :D hoppas ni gillar min blogg :) jag är ingen fwjåår...

Av Rebecca Jakobsson - 25 november 2011 09:14

heej! ;D just nu har jag matte! (n) tråååkigt! hihi .. vad tycker ni om min blogg? ;) jag gör så gott jag kan ;p nää måste dra ;3 hörs sen, på a-tiden - nästa lektion :D   pössHej! :D ...

Av Rebecca Jakobsson - 24 november 2011 19:31

                på den första bilden är det min hund, Wiggo <3 på andra bilden, så är det till vänster, Noble å till höger Dejo <3 på den tredje, är det min göwlliga tamråtta, han heter Ceasar <3 på fjärde bilden är det min...

Presentation


hejhej!jag är en snäll tjej som älskar hästar och kompisar! :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards